HELGEN

I fredags hängde jag och Vera en timme på Bada Bing och tryckte i oss lite käk. Efter det drog vi med oss Cajsa till Gränna och grillade marshmallows på stranden fram till sista bussen gick. Oroligt mysigt.



På lördagen jobbade jag på Mac Andree fram till 15 och tog bussen direkt efter det. Jag, Amanda och Ebba drog till till stan och handlade lite grejs och på kvällen träffades vi hos mig igen + 6st andra från klassen och mös lite. Ännu en fantastisk kväll.






Dagen efter tänkte jag tat' lugnt, men icke sa nicke. Naemi, Thizell och Anna var sugna på att göra något, så vi möttes upp vid Konsum och köpte grillskivor och tzatziki och grillade hemma hos mig. Ella kom
oxå över och käkade lite pommes och såg skräckfilm med oss.

För övrigt twerkade Anna hela tiden och ropade DADDY 24/7 över hela Gränna och kastade både kött och tamponger i häcken mellan mig och min granne (som även är vår eng och spanskalärare). Nice.




Och just nu sitter jag och solar och tänker på hur Lotta friar sin födelsedag.
Tack och hej!

Kommentera här: